Antalya boşanma avukatı

AİLE VE BOŞANMA HUKUKU

Bilgiye ulaşmanın internet aracılığı ile kolaylaştığı günümüzde, internette paylaşılan her bilgiye güvenmeyin. Hukuki haklarınız konusunda en doğru bilgiyi yalnız avukatınızdan alabilirsiniz. Boşanma kararı öncesi hukuki haklarınızı değerlendirerek seçeneklerinizi gözden geçirmek için Antalya boşanma avukatlarımıza danışın. Boşanma davanızda kendinizi bir avukat ile temsil ettirmeniz , telafisi mümkün olmayan hak kayıplarına uğramanıza engel olacaktır. Antalya, Lara/Şirinyalı bölgesinde faaliyet gösteren Hukuk Büromuz boşanma davalarının kendine has özelliğini anlayarak gerekli hassasiyeti ve ilgiyi göstermektedir.

Anlaşmalı boşanmada avukatın önemi:

Anlaşmalı boşanma sürecinde, tarafların avukat ücretinden kaçınmak için internetten buldukları dilekçe ve protokoller ile dava açma eğilimleri yaygındır. Ancak, bu yaklaşımın bazı sakıncaları vardır. Her şeyden önce İnternetten alınan belgeler genel nitelikte olup sizin durumunuza özgü detayları göz ardı edebilir. Bu durum, hukuki ayrıntıların atlanmasına ve sorunların ortaya çıkmasına neden olabilir. Ayrıca, mahkeme tarafından davanın ret edilmesine de sebep olabilir.

Bir boşanma avukatının rehberliği, tarafları boşanma süreci boyunca korur, haklarını ve sorumluluklarını açıklar ve adil bir anlaşmanın yapılmasını sağlar. Mahkeme sürecinde karşılaşılabilecek potansiyel sorunlara karşı hazırlıklı olmalarını sağlar. Bu neden ile anlaşmalı boşanmada avukatın rolü kritiktir. Antalya boşanma avukatı olarak anlaşmalı boşanmalarda bizden profesyonel yardım almak, haklarınızı korumak ve hukuki sürecin sorunsuz ilerlemesini temin edecek ve uzun vadede daha sağlıklı sonuç almanızı sağlayacaktır.

Yabancı Unsurlu Boşanma Davaları

Her boşanma davasının kendine has özellikleri bulanmaktadır. Eşlerden birinin Türkiye’de ikametinin bulunmaması ya da eşlerden birinin yabancı olması nedeni ile Türkiye dışında başka bir ülkede de evliliğin kayıtlı olması, boşanmanın hangi ülkede gerçekleşeceği bu sorunlardan bazılarıdır. Bu kapsamda, çözüm üzerine yoğunlaşan hukuk ofisimiz müvekkillerin durumlarını değerlendirerek en zaman ve maliyeti düşürme hedefli olarak boşanma davalarını sonuçlandırmalarını ve yabancı mahkeme boşanma kararlarının tanıma ve tenfizi konularında da hukuki hizmet sunmaktadır.

• Nafaka Davaları

• Velayet Davaları

• Boşanma öncesi danışmanlık

• Anlaşmalı boşanma